Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Οι φωτογραφίες-ντοκουμέντο που δείχνουν ότι το ελικόπτερο ΑΒ-212 ASW ΠΝ21 δέχθηκε πυρά στα Ιμια

Σκοτεινή και ανεξιχνίαστη, τουλάχιστον επισήμως, γιατί ανεπισήμως οι φωτογραφίες «μιλάνε μόνες τους», παραμένει μέχρι σήμερα η συντριβή του ελικοπτέρου ΠΝ21 ΑΒ-212 ASW τις δραματικές ώρες τις κρίσης των Ιμίων, 23 χρόνια μετά την 31 Ιανουαρίου 1996.
Εφέτος για πρώτη φορά μιλούν οι Τούρκοι καταδρομείς που κατέλαβαν την αφύλακτη δυτική Ιμια και παραδέχθηκαν ότι στοχοποίησαν το ελικόπτερο.

Ήταν εκείνη τη νύχτα που μέσα στη θύελλα το ελικόπτερο ΠΝ21 απογειώθηκε από τη φρεγάτα «Ναυαρίνο», με χειριστές τους Καραθανάση, Γιαλοψό και Βλαχάκο, πέταξε πάνω από τη βραχονησίδα για να δει τις κινήσεις των Τούρκων κομάντος και ξαφνικά έπεσε στη θάλασσα παρασύροντας στο θάνατο τα τρία στελέχη του ΠΝ.
Οι αιτίες της πτώσης, όχι απλά παραμένουν αδιευκρίνιστες, αλλά ενισχύεται το ενδεχόμενο κατάρριψής του από τουρκικά πυρά που έβαλαν είτε οι Tούρκοι καταδρομείς που είχαν αποβιβαστεί στο αφύλακτο νησί, είτε ένα από τα τουρκικά πλοία της περιοχής.
Αν όχι κατάρριψή του από τα πυρά που δέχθηκε και αποδεδειγμένα, βάσει των φωτό, έπληξαν το ελικόπτερο, αλλά σίγουρα ήταν η βασική αιτία που το πλήρωμα ανέπτυξε ταχύτητα διαφυγής και «καρφώθηκε» στην θάλασσα.
Το ελικόπτερο ανελκύστηκε, τις πρώτες ώρες της ανέλκυσης διέρρευσε ότι βρέθηκε η άτρακτος "κόσκινο" από τις σφαίρες και εν συνεχεία ο τότε υπουργός Εθνικής Άμυνας Γεράσιμος Αρσένης ανακοίνωσε ότι... "Δεν ήταν τρύπες από σφαίρες, ήταν από τα πριτσίνια που είχαν ξεκολλήσει όταν συγκρούστηκε με την θάλασσα και εν συνεχεία βυθίστηκε με αποτέλεσμα η πίεση να τα ξεκολλήσει".
Ενώ το ανθυποβρυχιακό ελικόπτερο ανελκύστηκε με δεκάδες τρύπες, όπως φαίνεται καθαρά στις παραπάνω φωτό που διέρρευσαν τις πρώτες ώρες της ανέλκυσης, ουδείς παραδέχεται την αλήθεια.
Δείτε τις φωτό και μπορείτε να κρίνετε τι είδους "πριτσίνια" προκάλεσαν αυτές τις τρύπες. Είναι κλασικές τρύπες από βολές πυροβόλων όπλων. Είναι απορίας άξιο πώς τότε προσπάθησαν να πείσουν ότι επρόκειτο για "πριτσίνια που ξεκόλλησαν".
Μέχρι σήμερα αυτή είναι η επίσημη εκδοχή. Είναι έτσι;
Να πούμε ότι τα συντρίμμια του ελικοπτέρου ουδέποτε στάλθηκαν στην κατασκευάστρια εταιρεία προς έρευνα, ούτε κλήθηκαν εκπρόσωποι της εταιρείας να γνωματεύσουν τι ήταν αυτό το "MASTER CAUTION" και από που προκλήθηκε.
Οι ελικοπτεράδες, ειδικά της Αεροπορίας Στρατού ξέρουν ότι αν βληθούν και κτυπηθούν καίρια υποσυστήματα του ελικοπτέρου τους, η πρώτη ένδειξη είναι το κόκκινο λαμπάκι του "MASTER CAUTION".
Τα συντρίμμια βρίσκονται καλά φυλαγμένα στη βάση του Ναυτικού και κανείς δεν έχει πρόσβαση σε αυτά... Γιατί;
Αυτές οι τρύπες, οι πρώτες και μοναδικές μέχρι σήμερα, φωτό, είναι καθαρά από σφαίρες, όχι από «πριτσίνια».
Το ημερολόγιο του ΓΕΕΘΑ που περιγράφει την τελευταία επικοινωνία με το ΠΝ21
Στις 04.25΄ π.μ. η «ΝΑΒΑΡΙΝΟ» F461 αναφέρει ότι έχει ήδη απογειώσει το ελικόπτερο της AB-212ASW «ΠΝ21» που αυτή τη στιγμή βρίσκεται πάνω από τη νησίδα και αναμένει την αναφορά των αποτελεσμάτων της αναγνώρισης από το πλήρωμά του.
Στις 04.26΄ π.μ. η ίδια φρεγάτα αναφέρει ότι το ελικόπτερο δεν έχει εντοπίσει ακόμη τίποτα.
Στις 04.28΄ π.μ. η φρεγάτα «ΝΑΒΑΡΙΝΟ» F461 αναφέρει ότι βρέχει στην περιοχή, η ορατότητα είναι χαμηλή και το ελικόπτερο προσπαθεί να εντοπίσει οτιδήποτε.
Στις 04.29΄ π.μ. το ΓΕΝ γνωστοποιεί στη φρεγάτα ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός αναμένει την άμεση ενημέρωσή του για τα αποτελέσματα της αναγνώρισης του ελικοπτέρου.
Στις 4.47΄ π.μ. η φρεγάτα «ΝΑΒΑΡΙΝΟ» F461 αναφέρει ότι το ελικόπτερο έχει μέχρι στιγμής εκτελέσει τέσσερις διελεύσεις πάνω από τη νησίδα σε ύψος 40-50 μέτρων, με αρνητικά αποτελέσματα εντοπισμού ατόμων.
Στις 04.50΄ π.μ. η φρεγάτα «ΝΑΒΑΡΙΝΟ» F461 αναφέρει ότι το ελικόπτερο εντόπισε άτομα πάνω στη Δυτική Ίμια και ότι πρόκειται για 10 περίπου Τούρκους καταδρομείς. Αμέσως μετά την επιβεβαίωση της παρουσίας Τούρκων στη νησίδα, ο Α/ΓΕΕΘΑ ναύαρχος Λυμπέρης εισηγήθηκε τρεις λύσεις στην πολιτική ηγεσία της χώρας.
Η επικοινωνία φρεγάτας και ΕΘΚΕΠΙΧ εκείνων των τελευταίων στιγμών
Ωρα 5.04 ΓΕΝ: Το ελικόπτερο να επιστρέψει.
Ωρα 5.05 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Εχω απώλεια επαφής με το ελικόπτερο. Τελευταία του αναφορά EMERGENCY – EMERGENCY 1,5 μίλι βόρεια από το σημείο του ενδιαφέροντος.
Στις 5.07 ο διοικητής της ΑΣΔΕΝ Αντιστράτηγος Δημήτρης Σπυρίδων ενημερώνεται ότι ο ΣΑΜ δεν έχει στο ραντάρ του το ελικόπτερο και ότι το καλεί, δεν του απαντάει και ότι ακούει τη φρεγάτα YAVUZ να το καλεί.
Ωρα 5.13 ΓΕΝ: Ερωτηματικό: Εχετε επικοινωνίες;
Ωρα 5.14 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Αρνητικό
Ωρα 5.14 ΓΕΝ: Ερωτηματικό. Εάν αποκτήσατε κάποια στιγμή επικοινωνία.
Ωρα 5.15 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Τον ακούσαμε που έκανε μια κλήση μόνο.
Ωρα 5.16 ΓΕΝ: Τον έχετε στα Ρ/Ε;
Ωρα 5.16 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Αρνητικό.
Ωρα 5.24 ΓΕΝ: Το EMERGENCY τι ήταν;
Ωρα 5.24 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: MASTER CAUTION EMERGENCY
Το ελικόπτερο καταπέφτει, σκοτώνοντας τους τρεις επιβαίνοντες αξιωματικούς: Αντιπλοίαρχο Χριστόδουλο Καραθανάση, Αντιπλοίαρχο Παναγιώτη Βλαχάκο, Σημαιοφόρο Έκτορα Γιαλοψό.
Στις 06:10 το πρωί, οι υπουργοί Άμυνας και Εξωτερικών, Γ. Αρσένης και Θ. Πάγκαλος, ανακοινώνουν τη συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ Αθήνας και Άγκυρας με προσωπική παρέμβαση του Προέδρου των ΗΠΑ Clinton και του διαμεσολαβητή R. Holbrooke. Οι ελληνικές δυνάμεις αποχωρούν από τα Ίμια παίρνοντας μαζί και την ελληνική Σημαία. Το ίδιο πράττουν και οι Τούρκοι καταδρομείς (no flags, no ships, no troops).
pronews
Συνέπεσε να είναι όλοι (επιεικώς)  άσχετοι.Από πρωθυπουργό που ευχαρίστησε από πάνω και "τη κυβέρνηση των ΗΠΑ" μέχρι  υπουργό Εθνικής Αμύνης που μίλησε για πριτσίνια , @@@@ υπουργό εξωτερικών που μιλούσε για σημαία- πανί που το πήρε ο άνεμος, και στρατιωτική ηγεσία που τους ανέχθηκε!
 Στο " No flags, no ships, no troops, πρέπει να προστεθεί και το "no  Greek islands" για να κλείσει το καρέ...
Juan

efenpress

from The Secret Real Truth http://bit.ly/2GfZsUk
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου