Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

ΚΑΛΗΜΕΡΑ κα. ΥΠΟΥΡΓΕ! ΤΕΤΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 1974 ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...


Επιτρέψτε μου, επί προσωπικού:

Επί Επταετίας τον πατέρα μου τον κυνηγούσαν - χωρίς να είναι αριστερός, απλά ένας πραγματικά ελεύθερος άνθρωπος - γιατί δεν συμμορφώνονταν με τας υποδείξεις...
Επί Τετραετίας δηλ. της νέας χούντας, απειλούν και κυνηγάνε εμένα κι άλλους bloggers για τον ίδιο λόγο.
ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ!
Όπως σήμερα εγώ είμαι περήφανος για τον πατέρα μου, έτσι θα είναι αύριο, περήφανα και για μένα, τα παιδιά μου!
Εσείς που μας παρακολουθείτε να δω τι θα έχετε να πείτε στα παιδιά σας και πως θα αισθάνονται αυτά για εσάς...
Πάντως, αυτούς που Επταετίας παρακολουθούσανε τον πατέρα μου - και μετά γίνανε οι πρώτοι ΠΑΣΟΚτζήδες!!! - σήμερα, στο χωριό μου, τους δείχνουν όλοι υποτιμητικά με το δάχτυλο...
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΝΑΝ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ:
ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ!

ΕΣΕΙΣ;


topothoumeno

from The Secret Real Truth https://ift.tt/2VFjwTG
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου