Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Φωτιά κι αέρα !


Γράφει η Μαρία Μπαϊραχτάρη 

Τέτοιους άντρες θέλουμε ;
Τέτοιους ΑΝΤΡΕΣ θέλουμε !!

Φωτιά κι αέρα !
Να τα βάζουν όλα πυρκαγιά και να χορεύουν ελεύθεροι σαν τον Ζορμπά πάνω στ' αποκαΐδια.

Το ήξερε πολύ καλά ότι θα είχε συνέπειες .
Έφτυσε όμως το συστημα στα μούτρα αποδεικνύοντας του ότι
"Εγώ μπορώ να το κάνω άψογα , κιμπαρικα και πατριωτικά ".

Τους απαξιωσε εντελώς τους ανύπαρκτους γιατί αλεξιπτωτιστης γίνεσαι για την Πατριδα και για το Έθνος .
Δεν γίνεσαι για κανέναν προσκυνημενο και ξεπουλημενο στους εσπερινους κοσμοκρατορες και στους Οννους βρυκόλακες .

Την πουλαδα την παίρνεις για να την φοράς με καμάρι.
Φρόντισε το πρώην βατράχι να μας δείξει ότι Άντρα Κομάντο δεν σε κάνει ο τίτλος αλλά το φρόνημα .

Μανώλη λεβέντη μου θα σε δώσω εγώ την τιμημένη πουλαδα του πατέρα μου κι ένα μεταξωτό κομμάτι από αλεξίπτωτο , που τα κέρδισε τότε που ο στρατός είχε Αξία , Ήθος και Φρόνημα .

Αν και με την πράξη σου κέρδισες εκατομμύρια πουλάδες απο εκατομμύρια Έλληνες .
Να σε χαίρεται ο κυρης σου κι η μάνα σου λεβέντη μου !!

from The Secret Real Truth https://ift.tt/2FkbnP2
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου