Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2019

Η παρωδία συνεχίζεται: Απίστευτα σκίτσα στο υλικό για τις «έμφυλες ταυτότητες» της Θεματικής Εβδομάδας


Η παρωδία συνεχίζεται: Απίστευτα σκίτσα στο υλικό για τις «έμφυλες ταυτότητες» της Θεματικής Εβδομάδας

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση οι "έμφυλες ταυτότητες" αποτελούν και φέτος μία από τις θεματικές ενότητες της Θεματικής Εβδομάδας που θα υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας.

Το ΙΕΠ σε ειδική ιστοσελίδα του παρέχει πολύ υλικό στους εκπαιδευτικούς προκειμένου να οργανώσουν την Θεματική Εβδομάδα. Στον Θεματικό Άξονα «Έμφυλες Ταυτότητες» και συγκεκριμένα στη Θεματική Ενότητα «Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα» εκτός του παλαιού υλικού που υπήρχε από πέρυσι έχει προστεθεί και ΝΕΟ υλικό.

Μεταξύ άλλων υπάρχει υλικό από το ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ με τίτλο «Ευαισθητοποίηση μαθητριών/μαθητών σε ζητήματα Σεξουαλικού Προσανατολισμού, Ταυτότητας Φύλου, Έκφρασης Φύλου και Χαρακτηριστικών Φύλου». Στο εισαγωγικό κείμενο του εν λόγω υλικού αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Οι έρευνες δείχνουν ότι οι ΛΟΑΤΚΙ+ μαθήτριες και μαθητές υφίστανται διάκριση, τρομοκρατία και παρενόχληση παντού στην Ε.Ε. και στην Ελλάδα. Η κατάσταση αυτή μετατρέπει τη ζωή των παιδιών αυτών σε εφιάλτη και δεν περιορίζεται στο σχολικό εκφοβισμό, αλλά εμφανίζεται και με απαράδεκτες μορφές κατάχρησης όπως η σεξουαλική παρενόχληση, ο βιασμός, ο εξαναγκασμός, οι απειλές, οι προσβολές, ο αποκλεισμός, η σωματική βία, η σωματική τιμωρία και η καταστροφή περιουσίας. Στο σχολείο επίσης, πολλά παιδιά που δεν είναι ΛΟΑΤΚΙ+, αλλά τα χαρακτηριστικά ή/και η έκφραση φύλου τους δεν εναρμονίζεται με τα έμφυλα στερεότυπα, υφίστανται ομοφοβικό σχολικό εκφοβισμό. Στόχος του παρόντος υλικού είναι η ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ώστε να συμβάλουν στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς, φιλικού και συμπεριληπτικού σχολικού πλαισίου για όλα τα παιδιά».
Μεταφέρουμε εδώ μόνο κάποια σκίτσα που δίνονται ως υλικό. Να σημειωθεί ότι στο υλικό υπάρχουν και πολλά σχετικά κείμενα αλλά και βίντεο:


i-epikaira

from The Secret Real Truth https://ift.tt/2HFXVH1
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου