Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Διαφημίζοντας τουρισμὸ μὲ ἀγάπη ἢ γιὰ …πλιάτσικο!!!

Διαφημίζοντας τουρισμὸ μὲ ἀγάπη ἢ γιὰ ...πλιάτσικο!!!
Μία (ἀκόμη) ἁπλῆ, πολὺ ἁπλῆ, ἀλλὰ γεμάτη ἀγάπη, σεβασμὸ καὶ δροσιὰ διαφήμισις τῆς Ἑλλάδος μας, καὶ ἰδιατέρως τῆς Κρήτης μας…

…ποὺ στοίχισε μόλις …15 εὐρῶ, καὶ ποὺ θὰ φέρη πραγματικὰ τουρισμὸ στὴν Κρήτη… (κι ὄχι μόνον!!!)






Η διαφήμιση της Κρήτης που κόστισε 16 ευρώ και κάνει τον γύρο του κόσμου
Για άλλη μια φορά, η πρωτοβουλία των σπουδαστών του Εργαστηρίου Δημιουργικής Γραφής, Tabula Rasa, καταφέρνει να διαφημίσει την χώρα μας και αυτή την φορά την Κρήτη, στο εξωτερικό.
Μετά την περσινή τους επιτυχία Be one of us – Hellas, έρχονται με ένα νέο διαφημιστικό αφιερωμένο στην Κρήτη.
Η πρωτοτυπία βρίσκεται στο ότι οι σπουδαστές σκηνοθετούν τους καθηγητές τους (επώνυμοι καλλιτέχνες) και τους χρησιμοποιούν για τις ανάγκες του γυρίσματος.
Το κόστος της παραγωγής έφθασε το ποσό των 15,98 ευρώ.
πηγὴ
Ἡ ἄλλη λύσις εἶναι νὰ ἀντιμετωπίσουμε τὸν τουρισμὸ …«ἐπιστημονικῶς».
Δῆλα δὴ ὡς δημόσιον ἔργο, μὲ πολλὲς κονόμες, ἁρπακτὲς καὶ εὐκαιρίες γιὰ πλιάτσικο:
Συνεργασία ΕΟΤ-TUI για κοινό πρόγραμμα διαφημίσεως στις ευρωπαϊκές αγορές
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού άμεσα ενέκρινε την πρόταση του τουριστικού οργανισμού TUI για κοινή διαφημιστική καμπάνια σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές.
Το συνολικό κόστος του κοινού προγράμματος προωθήσεως και προβολής θα αγγίξει τα 2,4 εκατομμύρια ευρώ και ο ΕΟΤ θα καλύψει του 50%.
Το ποσό αυτό θα καταβληθεί στον TUI για την παραγωγή και υλοποίηση διαφημιστικών εκστρατειών συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και του κόστους δημιουργικού σχεδιασμού και παραγωγής.
Η καμπάνιες θα τρέξουν στις ακόλουθες αγορές με την αντίστοιχη συμμετοχή του ΕΟΤ:
• Μεγάλη Βρετανία : 274.500 ευρώ
• Γερμανία : 271.500 ευρώ
• Γαλλία : 82.000 ευρώ
• Βέλγιο : 102.000 ευρώ
• Ολλανδία : 115.000 ευρώ
• Σκανδιναβικές χώρες : 198.000 ευρώ
• Πολωνία : 32.000 ευρώ
• Αυστρία : 70.000 ευρώ
• Ελβετία : 20.000 ευρώ
• Ρωσία και Ουκρανία : 35.000 ευρώ
Οι δράσεις του προγράμματος στοχεύουν τόσο στους καταναλωτές όσο και σε συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες ενώ μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνουν online διαφημιστικές καμπάνιες, διαφήμιση στα social media, προωθητικές ενέργειες σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, προωθητικές ενέργειες σε καταστήματα, δημόσιες σχέσεις, διοργάνωση ταξιδιών εξοικειώσεως και εκδηλώσεις ενημερώσεως για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.
πηγὴ
Τὴν σήμερον ὅταν ἀγαπᾷς τὴν Πατρίδα σου κάνεις θαύματα.
Ὅταν ὅμως θεωρῇς τὴν Ἑλλάδα …ἀγΕλ(λ)άδα, τότε ἁπλῶς βελτιώνεις τὶς μεθόδους λεηλασίας της.

Φιλονόη

Σημείωσις
Τὸ περυσινό, ἐπίσης ἄψογον, κόστισε μόνον 24.70 εὐρῶ ἀλλὰ ..ξύνιζε στὸν ΕΟΤ:




«Κάποιοι κοστολογούν με αμύθητα ποσά μια διαφημιστική καμπάνια για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Εμείς καταφέραμε να αποδείξουμε πως μόλις με 24,70 ευρώ και ιδέες ανεκτίμητες, μπορείς να κάνεις θαύματα!
Τόσα είναι τα χρήματα που χρειάστηκαν οι σπουδαστές του εργαστηρίου δημιουργικής γραφής Tabula Rasa, για να γυρίσουν μια φρέσκια διαφήμιση για την Ελλάδα. Γιατί αυτό που χρειάζεται η Ελλάδα είναι ανθρώπους με όνειρα και ιδέες. Κι εμείς είμαστε υπερήφανοι που τους έχουμε στο πλευρό μας…»
tabula rasa

filonoi.gr

from The Secret Real Truth http://ift.tt/29dpQ1M
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου