Γιατί όμως χαίρονται τόσο πολύ οι ΗΠΑ. Εκτός από τα χρήματα που θα εισπράξει η LM και τις αμερικανικές θέσεις εργασίες, μας προετοιμάζουν για πιο ενεργή δράση… Και πιθανότατα έχουν αποδεχτεί πως οι Τούρκοι δεν θα λάβουν τα F-35.
Τα F-16V ή Viper είναι η τελευταία έκδοση του αμερικανικής σχεδίασης και κατασκευής F-16 Fighting Falcon, μαχητικού 4ης γενιάς πολλαπλών ρόλων της Lockheed Martin. Το Viper ενσωματώνει πολύ προχωρημένες δυνατότητας ως μέρος ενός πακέτου αναβάθμισης ώστε τα F-16 να μπορούν να λειτουργούν μαζί με μαχητικά 5ης γενιάς όπως τα Stealth F-35 και F-22.
Το ισχυρό όπλο όμως του Viper είναι το ραντάρ AESA που το δίνει την δυνατότητα στοχοποίησης παντός καιρού με υψηλής ευκρίνειας απεικόνιση. Επίσης δίνει την δυνατότητα ταυτόχρονης απεικόνισης στόχων σε αέρα και έδαφος. Οι δυνατότητες του ραντάρ πολλαπλασιάζονται με το σκοπευτικό σύστημα Sniper.
Τα F-16V μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εξόντωση της αεράμυνας του εχθρού, για αποστολές αέρος-εδάφους και μάχες αέρος-αέρος.
Μπορεί επίσης να εκτελέσει αποστολές βαθιάς διείσδυσης και για αεροναυτικές επιχειρήσεις.
Ανάμεσα στα οπλικά συστήματα που το F-16V είναι πύραυλοι αέρος-αέρος υπέρυθρης καθοδήγησης AIM-9 Sidewinder, Magic II και ASRAAM και μεγάλου βεληνεκούς με καθοδήγηση ραντάρ AIM-7, Sky Flash και AIM-120.
Μπορεί επίσης να εκτοξεύσει τους πυραύλους με διευρυμένο «οπτικό πεδίο» AIM-9X, Python IV, AIM-132 ASRAAM και IRIS-T.
Για στόχους στην θάλασσα μπορεί να «φορέσει» τους πυραύλους AGM-119/AGM-84/AGM-65G και τους AGM-65 Maverick για στόχους στο έδαφος.
Παράλληλα μπορεί να εκτοξεύσεις βόμβες καθοδηγούμενες με λέιζερ GBU-15 και διανομείς βομβιδίων.
Το πακέτο αναβάθμισης F-16V Viper της εταιρείας Lockheed Martin περιλαμβάνει :
-Την εγκατάσταση προηγμένης έγχρωμης οθόνης 6X8 ιντσών της εταιρείας Elbit μαζί με δύο νέες έγχρωμες οθόνες υψηλής ανάλυσης πολλαπλών λειτουργιών 4×4 ιντσών.
-Την αντικατάσταση του υπάρχοντος radar AN/APG-68 των F-16 με το νέο radar τεχνολογίας AESA τύπου AN/APG-83 SABR. Το APG-83 είναι ένα ραντάρ ελέγχου πυρός Ενεργητικής Ηλεκτρονικής Σάρωσης (AESA).
Οι ικανότητες αυτού του προηγμένου AESA προέρχονται από την οικογένεια των εξαιρετικά επιτυχημένων μαχητικών ραντάρ AESA 5ης γενιάς της Northrop Grumman, των ραντάρ APG-77 των αεροσκαφών F-22 και APG-81 των αεροσκαφών F-35.
Το μεγαλύτερο εύρος ζώνης, η ταχύτητα και ευελιξία των ραντάρ AESA επιτρέπουν στο μαχητικό αεροσκάφος να διακρίνει, να εντοπίζει και να αναγνωρίζει μεγαλύτερο αριθμό στόχων, γρηγορότερα, σε μεγαλύτερη εμβέλεια αλλά και να λειτουργεί σε εχθρικά ηλεκτρονικά περιβάλλοντα.
Το APG-83 AESA προσφέρει τις ακόλουθες αναβαθμίσεις σε σχέση με τα δημοφιλή ραντάρ μηχανικής σάρωσης APG-66 & APG-68, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι τα F-16 παραμένουν λειτουργικά βιώσιμα για τις επόμενες δεκαετίες:
-Αυτόνομη στόχευση ακριβείας σε όλα τα περιβάλλοντα
-Yψηλής ευκρίνειας ευρεία απεικόνιση με χάρτες BIG SAR
-Υψηλής ποιότητας παραγωγή συντεταγμένων
-Καλύτερος εντοπισμός στόχου και μεγαλύτερο εύρος εντοπισμού
-Ταχύτερη αναζήτηση και εντοπισμός στόχου
-Ανίχνευση μικρότερων στόχων
-Εντοπισμός πολλαπλών στόχων
-Ισχυρή ηλεκτρονική προστασία (Α/Α και Α/G)
-Ενισχυμένη Ταυτότητα Μάχης
-Ενσωματωμένες λειτουργίες για καλύτερη επίγνωση κατάστασης
-Ναυτιλιακές λειτουργίες
-3-5X μεγαλύτερη αξιοπιστία και διαθεσιμότητα
-Την εγκατάσταση του νέου Τμηματικού Υπολογιστή Αποστολής (MMC) 7000AH
-Αποκτάται συμβατότητα με AGM-154C JSOW, GBU-31/38 JDAM, GBU-50 EGBU (EP-II), GBU-16 PW II, AFDS και Mk83.
Βελτιωμένη Προγραμματιζόμενη Γεννήτρια Απεικόνισης (iPDG, improved Programmable Display Generator)
-Κοινή Μονάδα Ηλεκτρονικών Εισαγωγής Δεδομένων (CDEEU, Common Data Entry Electronics Unit)
-Ζεύξη δεδομένων Link-16
-Ψηφιακό Σκοπευτικό επί Κράνους JHMCS
-Το F-16 Viper διαθέτει πρόβλεψη για πλήρη ενσωμάτωση του ατρακτιδίου σκόπευσης Sniper Advanced Targeting Pod με προηγμένες διαμορφώσεις FLIR,TV,IR, καταδείκτη λέιζερ και διαμόρφωση Laser Spot Tracer.
-Σύστημα ναυτιλίας LN-260 EGI (Embedded GPS/INS)
-ψηφιακός υπολογιστής ελέγχου πτήσης-DFLCC με αυτόματο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με το έδαφος-AGCAS
-αναβαθμισμένο ADTE με διασύνδεση ethernet
-CDEEU
-MMR ILS με υποστήριξη VOR
-Ψηφιακό DAS για συλλογή, επεξεργασία και καταγραφή δεδομένων από τα διάφορα υποσυστήματα του αεροσκάφους.
-Γίνεται δυνατή η μεταφορά Sniper EX, DB-110, BRU-57
stoxos
from The Secret Real Truth https://ift.tt/2r6miUc
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου