Τέλος στη ζωή του έβαλε το πρωί του Σαββάτου ο πρόεδρος της SingularLogic, Μιχάλης Καριώτογλου, σύμφωνα με πηγές της αστυνομίας.
Το ιδρυτικό μέλος της εταιρείας «Singular A.E.» φαίνεται να αυτοπυροβολήθηκε με πιστόλι, μέσα στο σπίτι του στο Ψυχικό. Πληροφορίες λένε ότι βρέθηκε με μία σφαίρα στο κεφάλι. Το άψυχο σώμα του βρήκε η οικιακή βοηθός του, σύμφωνα με πληροφορίες. Επίσης, δεν βρέθηκε κάποιο σημείωμα αυτοκτονίας. Σημειώνεται ότι ο Μιχάλης Καριώτογλου υπήρξε ιδρυτικό μέλος της εταιρείας «Singular A.E.» από το 1984 και βασικό στέλεχος της εταιρείας διατελώντας Διευθυντής Τεχνικής Διεύθυνσης και Διευθυντής Έρευνας & Ανάπτυξης.
Ήταν κάτοχος πτυχίου B.Sc. Electronic Engineering του Chelsea College και πτυχίου M.Sc. Communications Engineering από το Imperial College of Science and Technology….
Η ΑΝΑΛΥΣΗ
Τα σκοτεινά σημεία
Όλες οι υπουργικές αποφάσεις αναφέρουν ως θετικό το ότι η Singular έχει αναλάβει κάθε εκλογική διαδικασία από το 1981 μέχρι σήμερα, άρα όπως υπονοείται διαθέτει την τεχνογνωσία για να υλοποιήσει καλύτερα από τον καθένα ένα τέτοιο έργο. Πράγματι ένα τέτοιο επιχείρημα έχει βάση και μοιάζει καθοριστικό ωστόσο υπάρχουν αναπάντητα ερωτήματα που οφείλουμε να θέσουμε:
α) Ένα οικονομικό μονοπώλιο σαν αυτό μπορεί να προκαλέσει σοβαρές αρνητικές συνέπειες. Κι αν για την ποιότητα των υπηρεσιών της Singular δεν μπορούμε να εκφέρουμε άποψη, για το κόστος το ερώτημα είναι πολύ συγκεκριμένο. Ποιος εγγυάται ότι τα ποσά που λαμβάνει από το ελληνικό κράτος η Singular είναι ανάλογα των υπηρεσιών που προσφέρει;
β) Γιατί δεν διεξάγονται ανοιχτοί διεθνείς διαγωνισμοί για αυτές τις υπηρεσίες; Κάποιος εδώ θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι σε περιπτώσεις έκτακτων εκλογών κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, επιχείρημα που ίσως να ισχύει, αλλά ακόμα σε αυτή την περίπτωση η απευθείας ανάθεση δεν σημαίνει ότι ο υποψήφιος θα είναι μοναδικός ούτε ότι ο παραλήπτης θα είναι πάντα ίδιος. Επίσης υπάρχουν πολλές εκλογικές αναμετρήσεις με προκαθορισμένο χρόνο, όπως οι βουλευτικές εκλογές στο τέλος της τετραετίας, οι Αυτοδιοικητικές και οι Ευρωεκλογές. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να αποφεύγεται ένας διαφανής ανοικτός διαγωνισμός, όπως προβλέπεται σε κάθε ανάθεση δημοσίου έργου σε ιδιώτη.
γ) Σε περιβάλλον ελεύθερης αγοράς, δεν είναι λίγο παράξενο να μην έχει βρεθεί μια άλλη εταιρεία με την κατάλληλη τεχνογνωσία και πρόθυμη να αναλάβει ένα έργο αξίας εκατομμυρίων ευρώ και να καταθέσει στο ελληνικό κράτος μια πιο συμφέρουσα προσφορά, ποιοτικά και οικονομικά;
Το παράδοξο είναι, ότι αυτή η προνομιακή μεταχείριση που απολαμβάνει η Singular έχει προβλεφθεί από το νόμο. Συγκεκριμένα στο άρθρο 130 του προεδρικού διατάγματος 26/2012 (το οποίο ουσιαστικά είναι συνέχεια πολλών προηγούμενων, του 1999, του 2003 και του 2007) προβλέπεται ρητά η διαδικασία της απευθείας ανάθεσης για οτιδήποτε σχετίζεται με την εκλογική διαδικασία. Όχι μόνο αυτό, αλλά ο νομοθέτης είχε και την «προνοητικότητα» να συμπεριλάβει εκτός των εθνικών εκλογών, τις δημοτικές «και κάθε άλλη έκφραση της λαϊκής ετυμηγορίας» (δηλαδή, ευρωεκλογές και δημοψηφίσματα). Αυτό που προξενεί περισσότερη έκπληξη είναι ότι, όπως προβλέπεται, για αυτές τις αποφάσεις παρακάμπτεται η ισχύουσα νομοθεσία και δεν χρειάζεται οποιαδήποτε μορφή εξουσιοδότησης ή ελέγχου, κάτι πρωτοφανές σε τέτοιες πολυδάπανες συμβάσεις μεταξύ ιδιώτη και Δημοσίου. Η διάταξη αυτή είναι ο καλύτερος σύμμαχος για τη Singular. Αφενός την προστατεύει από την έκθεση στον «ενοχλητικό» ανταγωνισμό, αφετέρου της προσφέρει απόλυτη ελευθερία να υπερτιμολογεί (εάν θέλει, όσο θέλει) τις υπηρεσίες που προσφέρει, γνωρίζοντας ότι κανείς ποτέ δεν θα έχει το δικαίωμα να ελέγξει αν οι συμβάσεις αυτές είναι συμφέρουσες για το ελληνικό κράτος.
Ακούσια ή εκούσια, μια εταιρεία καταλήγει να έχει εγκαταστήσει ένα εκλογικό «καρτέλ» με όλα τα αρνητικά που μπορεί να σημαίνει κάτι τέτοιο. Στην Ελλάδα τελικά κατορθώνουμε να έχουμε «εθνικό εργολάβο» ακόμα και στις εκλογές…
thepressproject.gr
from The Secret Real Truth https://ift.tt/2pX4dYY
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου