Το να είσαι παρατηρητής σημαίνει να βγεις έξω από την γλώσσα , έξω από τον νου ,έξω από τις λέξεις . Το να είσαι παρατηρητής σημαίνει μια κατάσταση μη νου , μη σκέψης .
Δοκίμασε το λοιπόν ! Είναι μια μακρόχρονη προσπάθεια και τίποτα δεν είναι προβλέψιμο . Δοκίμασε το όμως και αυτή η προσπάθεια θα σου δώσει μερικές στιγμές που η γλώσσα ξαφνικά εξαφανίζεται . Και τότε ανοίγει μια άλλη διάσταση . Αποκτάς επίγνωση ενός διαφορετικού κόσμου - του κόσμου του εδώ και τώρα , του κόσμου του μη νου , του κόσμου της πραγματικότητας .
OSHO -" ΕΠΙΓΝΩΣΗ - το κλειδί να ζεις ισορροπημένα "
Απέναντι Όχθη
from The Secret Real Truth https://ift.tt/2CTc0iQ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου