Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Ο ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟΥ ΣΕ ΔΡΑΣΗ .


Ο ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟΥ ΣΕ ΔΡΑΣΗ .

Ο άνθρωπος δεν είναι μόνο περιθωριακός ,δουλοπρεπής ,γερμανοτσολιάς και προδότης αλλά και ανισόρροπος !
Το επιχείρημα του για την αποδοχή του να επιστραφούν στη χώρα μας όσοι "μετανάστες " δεν θέλει η Γερμανία ,ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ , είναι ένας εμπαιγμός στην νοημοσύνη και του πιο καθυστερημένου Ελληνα !
Θα βοηθήσει την αφεντικίνα Μέρκελ ,αυτή που μας έχει ξεσχίσει με την σκληρότητα και βαναυσότητα απέναντι σε κάθε Ελληνα ,αυτή που διέλυσε την χώρα μας και την κατάντησε Γερμανικό προτεκτοράτο ,αυτή που εξαθλίωσε και τσάκισε τα μεσαία στρώματα ,αυτή που ανάγκασε σε μεταναστευτικό διωγμό ένα εκατομμύριο Ελληνόπουλα ,να ξεσκαρτάρει και να μας στείλει πίσω όσους είναι ανεπιθύμητοι στην χώρα της ,μετατρέποντας την Ελλάδα σε αποθήκη στοκ ,σε ντενεκέ παστώματος ,δίνοντας την τελευταία και χαριστική βολή στην Ελληνική κοινωνία για την οποία δεν ενδιαφέρεται καθόλου .
Ο πρόθυμος μισέλληνας μας λέει πως αυτό θα λειτουργήσει ως .....αντικίνητρο για να μην έρθουν άλλοι στην Ελλάδα αφού θα ξέρουν πως όπου και να πάνε θα επιστρέφονται πίσω σε αυτή !!!!!
ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΡΘΕΙ ΑΣΧΗΜΑ !
ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΓΑΣΗ και ΤΡΟΦΗ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ χωρίς καμμία υποχρέωση ,και χωρίς να κάνουν τίποτα !
Βρείτε μου κι εμένα μια χώρα με ηλιοφάνεια ,με γυναίκες ημίγυμνες ενώ έχει μαυρίσει το μάτι μου από την μπούργκα ,μια χώρα που θα έχω εξασφαλισμένη την επιβίωση μου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ παρά μόνο ΝΑ ΛΙΑΖΟΜΑΙ και να παίρνω μάτι ,μια χώρα που θα με πληρώνει για να λιάζομαι ,και πείτε μου πως δεν θα πάω ,επειδή δεν θα μπορέσω να πάω προς τον Γερμανικό βορρά !!!!!!!!!


Ε.Σουραβλά

from The Secret Real Truth https://ift.tt/2yOMRV5
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου