Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

Μήνυση κατά του Γιάννη Ζουγανέλη για «ρατσιστικές δηλώσεις»...


Μήνυση εναντίον του Γιάννη Ζουγανέλη, υπέβαλε το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, κατηγορώντας τον για... «ρατσιστικές δηλώσεις».

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Γ. Ζουγανέλης είχε δηλώσει μεταξύ άλλων:

«Να πω μια αλήθεια, ο Έλληνας μετανάστης δεν έχει καμία σχέση με τους μετανάστες που βλέπουμε εδώ πέρα και φιλοξενούμε εμείς. Καμία σχέση! Να σε φιλοξενήσω αλλά να μου πατήσεις το κεφάλι μέσα στο σπίτι μου; Όχι, δεν το θέλω.»

«Πρέπει κάποια στιγμή να λέμε την αλήθεια. Τσακώθηκα με μετανάστη γιατί όταν τους πήγαμε κάποια στιγμή για να φάνε, εγώ ήμουν αυτός που επιλέχθηκε για να μοιράζω σαλάτες και ένας μου την πετάει και μου λέει «χούμους». Ε, του την έφερα στο κεφάλι! Δεν καταλαβαίνω Χριστό''!».

«Καμιά φορά οι επιλογές των ανθρώπων, ναι ακόμα και αυτών που πεθαίνουν της πείνας, δεν γίνονται με βάση τη γεύση αλλά τη συνήθεια, την παράδοση και τη θρησκεία. Η τροφή εξάλλου εκτός από ανθρώπινη ανάγκη επιβίωσης είναι και κουλτούρα απ' όποια χώρα και αν προέρχεσαι», σχολιάζει ο Παναγιώτης Δημητράς σε σχετικό δημοσίευμα του Παρατηρητηρίου, ζητώντας ενημέρωση από τις αρμόδιες αρχές για τον αριθμό πρωτοκόλλου που θα δοθεί στη μήνυση.


ΠΗΓΗ


Δείτε επίσης: Γιάννης Ζουγανέλης: «Μου πέταξε ένας μετανάστης τη σαλάτα και μου λέει «χούμους»! Του την έφερα στο κεφάλι»!

from The Secret Real Truth http://bit.ly/2EWM2el
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου