Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Η ζωή σου ξεκινάει όταν το δεν μπορώ, το κάνεις ΜΠΟΡΩ

http://ift.tt/1KVdecmΤης Μαρίνας Αβραάμ

Την επόμενη φορά που θα πεις μάλλον από συνήθεια «Δεν μπορώ να τον ξεχάσω», «Δεν μπορώ να τον ξεπεράσω», «Δεν μπορώ να συνεχίσω», «Δεν θα ξανά ερωτευτώ», «Δεν μπορώ να τα καταφέρω» και ακόμα άλλα τόσα ΔΕΝ, ανάλογα πάντοτε με την περίσταση, ξανά σκέψου το!

Χρησιμοποίησε τη λογική σου και προσπάθησε πέραν την σκέψης, να επαναλάβεις τη φράση και να ακούσεις τη φωνή σου. Θα δεις πως θα αρχίσει να αλλάζει η ζωή σου.

Μικρότερη στο σχολείο όταν βαριόμουν ή δεν μου άρεσε κάτι και προσπαθούσα να το αποφύγω, όταν έβλεπα πως δεν «έπιαναν» οι χαριτωμενιές, έλεγα, Δεν μπορώ! Και η καθηγήτρια επεσήμανε ότι «δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω»!

Αυτά τα λόγια της δεν έπεσαν χάμω και τα έχω πάντοτε στο μυαλό μου.

Είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Απλά.

Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω. Υπάρχει δεν έχω όρεξη, δεν μου ταιριάζει, δεν θέλω να χάνω το χρόνο μου, θέλω να πάω παρακάτω, έχω κάτι άλλο στο μυαλό μου.

Όταν συνειδητοποιήσει ο κάθε ένας από εμάς την πραγματική αιτία πίσω από το Δεν μπορώ, τότε μάλλον τα πράγματα και οι καταστάσεις θα αρχίσουν να γίνονται καλύτερα χωρίς να ταλαιπωρείται ο ίδιος και χωρίς να δίνει και ελπίδες στους τριγύρω του.

Όταν δεν μπορείς να καταφέρεις κάτι, συνεχίζεις την προσπάθεια και τότε βλέπεις ότι ακόμη και εάν δεν έχεις φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα, τουλάχιστον βελτιώνεσαι.

Το ίδιο συμβαίνει σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Μην συζητάς ξανά και ξανά ένα θέμα. Απλώς προσπάθησε να κάνεις τα λόγια πράξη. Τη σκέψη από θεωρία, πραγματικότητα.

Δεν σου λέει κανείς ότι θα είναι τέλειο το αποτέλεσμα, δεν αποκλείει κανείς τίποτα. Άλλωστε η ζωή είναι γεμάτη από εκπλήξεις και αυτό είναι το ωραίο της.

Όσο και αν σε πόνεσε μια κατάσταση, όσο και αν σε λύγισε ένα γεγονός, όσο και αν απογοητεύτηκες από το οτιδήποτε, πάντοτε υπάρχει η επιθυμία που θα σε σπρώχνει να προσπαθήσεις, να το παλέψεις, να διεκδικήσεις και τότε το Δεν μπορώ και το δεν θα τα καταφέρω, γίνεται Μπορώ και θα τα καταφέρω γιατί μου αξίζει και γιατί το θέλω πραγματικά! Αλλιώς, άντε στο καλό και δεν πρόκειται ποτέ να μας ξεπεράσεις! Απλώς δεν το ήθελες πολύ και νόμιζες δεν μπορούσες!

dolce.com.cy

anapnoes.gr

from The Secret Real Truth http://ift.tt/214anj6
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου