Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Δείτε το απίστευτο μήνυμα που έλαβα από τον ΟΤΕ!



Από τότε που άρχισε το ίντερνετ και το σύστημα των μέιλ, είμαι συνδρομήτρια του ΟΤΕ. Όμως παρόμοιο μέιλ, πρώτα φορά λαμβάνω!


Ο ΟΤΕ στο μέιλ του, το οποίο δεν έχει καμία σήμανση της εταιρείας (?) με "ενημερώνει" ότι το γραμματοκιβώτιο μου είναι πλήρες κατά 80% και να το μειώσω διαγράφοντας όσα μηνύματα δεν θέλω και στη συνέχεια να αδειάσω και το φάκελλο"Άχρηστα". Άλλο τίποτα;
Όσα χρόνια έχω μέιλ στον ΟΤΕ και τα διαβάζω/διαχειρίζομαι μέσω των εφαρμογών των κομπιούτερ, ουδέποτε έμπαινα στη σελίδα του ΟΤΕ να σβήνω ή να κρατάω αρχείο. Μάλιστα τα άφηνα εκεί και ως μπακ απ, δεν είχα ενεργοποιήσει κάποιο σύστημα όσα σβήνουν στην εφαρμογή μου να σβήνουν και από τη σελίδα μέιλ του ΟΤΕ. Και μετά από τόσα χρόνια ξαφνικά γέμισε; Δεν είχα ποτέ προσέξει ότι έχω μόνο 500 ΜΒ χώρο στο δίσκο και θα έπρεπε να σβήνω. Τώρα, σβήνοντας μια σελίδα (35μέιλ) κατεβαίνει 1%. Άρα, τόσα χρόνια θα έπρεπε να είχε εκραγεί ο χώρος.
Μιλώντας με την τεχνική υποστήριξη δεν έβγαλα απολύτως καμία άκρη και μου είπαν να επισκεφτώ το υποκατάστημα και να κάνω γραπτό αίτημα. Η απορία μου, υπήρχε ανέκαθεν περιορισμός γραμματοκιβωτίου; Κι αν ναι, αναφέρεται κάπου στην αρχική σύμβαση; Στην τελευταία πάντως, όχι.
Έτσι δουλειά δεν είχα, αλλά δουλειά βρήκα.
Αλλά, αυτό που μου ανέβασε την πίεση στον ουρανό, δεν είναι ο νεοτερισμός, αλλά το ότι το μέιλ ήταν γραμμένο σε τρεις γλώσσες. Ή μάλλον, σε δυο επίσημες και μια ανεπίσημη: Ελληνικά, Αγγλικά και… Greeklish!

Δείτε το:



 Τι να του πεις τώρα του… papara του Γερμανού, μου λέτε; Το γράφω με greeklish να το καταλάβει! Ότι αυτή είναι μούφα γλώσσα που εφευρέθηκε ΜΟΝΟ από έλληνες του εξωτερικού που δεν είχαν ελληνικό πληκτρολόγιο και κακώς άρχισε να χρησιμοποιείται και από νεαρά παιδιά στην Ελλάδα; Και δίνουμε μάχη να μην γράφουν οι νέοι έτσι, αλλά καλύτερα στα ελληνικά, ακόμα κι ανορθόγραφα παρά με γραφή μαϊμού;
Που πας ρε καραμήτσο και στέλνεις ως εταιρεία τέτοιο μήνυμα; Μήπως να το γράψεις και με τα ορνιθοσκαλίσματα της εγγόνας μου;
ΟΚ. Να, λοιπόν σε ποια γλώσσα θα κάνω κι εγώ το αίτημα μου:
Ντίαρ Σερς,
Άι χεβ σαμ κουέστιονς ριγκάρντινγ δε μέιλ γιου σεντ μι αμπάουτ μάι μέιλμποξ μπίινγκ φουλ όβερ 80%. ….
Τι λέτε; Θα συνεννοηθούμε στα αγγλικανικά ή όχι; Προς το παρόν ψάχνω και για άλλο πάροχο. Γιου όβερ-σάτ ιτ, τζέντελμαν! Κοινώς… το παραχέσατε!


nea.allnewz.gr

from The Secret Real Truth http://ift.tt/2Cq2B1t
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου