Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Το κατά Φίλη Ευαγγέλιο περιέχει Ριάννα, Πορτοκάλογλου και Νικόλα Άσιμο στο μάθημα Θρησκευτικών


O υπουργός παιδείας έχει μια δική του έννοια στο μυαλό για το τι είναι θρησκευτικά και μάλλον έχει μπερδέψει την πίστη με… την πίστα!


Τι σχέση μπορεί να έχει ο Νικόλας Άσιμος, με τα 99 ονόματα του Αλλάχ, την επί του όρους ομιλία του Ιησού, με τον Νίκο Πορτοκάλογλου και την Rihanna κι όλοι αυτοί με τα Θρησκευτικά; Η απάντηση είναι υπάρχουν όλα μέσα στο μυαλό του Φίλη σε έναν απόλυτο αχταρμά!
Διαβάζοντας την 21σέλιδη επιστολή του Αρχιεπισκόπου προς τους πολιτικούς αρχηγούς για τα Θρησκευτικά, όλα τα παραπάνω περιλαμβάνονται στο σύνολο της ύλης του μαθήματος των Θρησκευτικών.
«Το ερώτημα που αυτόματα τίθεται είναι το εξής: "Μπορεί ένας μαθητής της Γ ΄δημοτικού να μάθει για το Ρος Ασανά (Εβραϊκή Πρωτοχρονιά), την Ιντ αλ-φιτρ των μουσουλμάνων και «Τα 99 Ωραιότατα Ονόματα για τον Αλλάχ των μουσουλμάνων» αναφέρει, μεταξύ άλλων ο κ. Ιερώνυμος απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό και τους πολιτικούς αρχηγούς ασκώντας κριτική στο περιεχόμενο των νέων βιβλίων.
Στο εκπαιδευτικό υλικό για το νέο μάθημα των θρησκευτικών που διδάσκεται από φέτος στα σχολεία υπάρχει πληθώρα αναφορών όχι μόνο στις διδασκαλίες της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αλλά και στην ιστορία και τις διδασκαλίες άλλων θρησκειών.
Σταχυολογώντας ορισμένες από τις επισημάνσεις του Αρχιεπισκόπου για τα νέα βιβλία Θρησκευτικών οι μαθητές σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο θα διδάσκονται για «Τα 99 Ωραιότατα Ονόματα για τον Αλλάχ των μουσουλμάνων», τα χαρακτηριστικά του Ιησού: που «Ήρθε στον κόσμο σαν ξένος», για το γεγονός ότι είναι «Ο Μεσσίας που όλοι προσδοκούσαν», ή « Ένας δάσκαλος που όλοι θαύμαζαν» καθώς και πως ο Ιησούς ήταν « Κοντά σε όλους χωρίς διάκριση». Εκτός από τον κο Φίλη…
Οι διατυπώσεις αυτές προκάλεσαν ιδιαίτερη ενόχληση στην Εκκλησία της Ελλάδος με τον Αρχιεπίσκοπο να σημειώνει ότι το νέο πρόγραμμα για τα Θρησκευτικά προωθεί την αντίληψη ότι «ο Χριστός δηλαδή για εμάς τους ορθοδόξους ήταν περίπου ένας φέρελπις, σοφός και κατατρεγμένος μετανάστης – δάσκαλος».
Μέσα στα σχολικά εγχειρίδια εκτός από την παράθεση διάφορων στοιχείων θρησκειολογία, κοινωνιολογίας της Θρησκείας, και ανθρωπολογίας οι μαθητές καλούνται να συνδέσουν τα διδάγματα της χριστιανικής πίστης και των άλλων θρησκειών με τα τραγούδια ο «Μικρός Ήρωας» του Λ. Κηλαηδόνη σε συνδυασμό με ινδιάνικο παραδοσιακό παραμύθι για τον «Άνεμο», που απήγαγε την όμορφη κόρη ενός ινδιάνου φύλαρχου και τους στίχους από το τραγούδι «Ο Μπαγάσας» του Νικόλα Άσιμου (1997, «Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω…»).
Όπως σημειώνει ο Αρχιεπίσκοπος αυτό «δημιουργεί τον απόλυτο κυκεώνα και ειδικά όταν απευθύνεται σε μικρούς μαθητές. Από τα τραγούδια που προτείνονται στους μαθητές είναι το «Umbrella» της Rihanna και οι στίχοι από το τραγούδι «Δίψα» του Νίκου Πορτοκάλογλου:
«Δεν είν' η Κίρκη, η μάγισσα, του σεξ η θεά, η Καλυψώ, η Ναυσικά με του μπαμπά τα λεφτά…».

Μάθημα θρησκευτικών «Μπαγάσας» (Ο

Θεός)




Αφήνω πίσω τις αγορές και τα παζάρια
θέλω να τρέξω στις καλαμιές και τα λιβάδια
να ξαναγίνω καβαλάρης, και ξαναέλα να με πάρεις, ουρανέ
Για δεν υπήρξα κατεργάρης
και την χρειάζομαι τη χάρη σου μωρέ

Ρε μπαγάσα, περνάς καλά κει πάνω
μιάν ανάσα γυρεύω για να γιάνω

Δεν το πιστεύω να με χλευάζεις
σαν σε χαζεύω δε χαμπαριάζεις
πρότεινε μου κάποια λύση
δε θα σου παρακοστίσει
και θα σου φτιάχνω τραγουδάκια
με τα πιο όμορφα στιχάκια στο ρεφρέν
για το χαμένο μου αγώνα
που τ'αστεράκια μείναν μόνα να τον κλαιν

Αφήνω πίσω το σαματά και τους ανθρώπους
έχω χορτάσει κατραπακιές και ψάχνω τρόπους

Πως να ξεφύγω από τη μοίρα
κι έχω μέσα μου πλημμύρα ουρανέ
για δεν υπήρξα κατεργάρης
και θα το θες να με φλερτάρεις γαλανέ

Ρε μπαγάσα, περνάς καλά κει πάνω
κάνε πάσα καμιά ματιά και χάμω
Κει που κοιμάσαι και αρμενίζεις
ξάφνου αστράφτεις και μπουμπουνίζεις
κι ότι σου 'ρθει κατεβάζεις
μη θαρρείς πως με ταράζεις

Γιατί σου φτιάχνω τραγουδάκια
με τα πιο όμορφα στιχάκια στο ρεφρέν
για το χαμένο μου αγώνα
που τ' αστεράκια μείναν μόνα να τον κλαιν
Μάθημα θρησκευτικών Rihanna – Umbrella





nea.allnewz.gr

from The Secret Real Truth http://ift.tt/2d9bnGr
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου