Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ...


Θανάσης Γκόρδης

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ...
Ένα άρθρο τού φίλου Γρηγόρης Ηλιόπουλος
που αξίζει να διαβαστεί:

"Ζητω συγγνωμη, ρε μικρε...
Ειλικρινα σου ζητω συγγνωμη, γιατι σε αδικησα...
Σε αδικησα, γιατι πιστευα οτι σ' ενδιεφερε μονο η καφετερια και το ποδοσφαιρο...
Αργοτερα σ' αδικησα, γιατι νομιζα οτι το ενδιαφερον σου στρεφεται μονο στο νεας τεχνολογιας κινητο και το αραγμα...
Σε αδικησα, γιατι δεν μπορουσα να δω, οτι μεσα σου εβραζες...
Κι εβραζες περισσοτερα απο μενα κι απο αλλους, που -ευτυχως- κρατανε ακομα μια σπιθα της Γης των Φυλων μας...
Σε αδικησα, γιατι κακως -κακιστα- νομιζα, οτι η Πατριδα για σενα, ειναι μονο τα δικαιωματα...
Σε αδικησα, γιατι δεν μπορεσα να δω τι κρυβεις μεσα σου... ποσο πονας...
Και πονας σιγουρα περισσοτερο, γιατι εσυ εισαι το αυριο...
Ενα ''αυριο'', που εγω στο επλασα, μεσα στην διαστρεβλωμενη γνωση και στην δανεισμενη ευμαρεια...
Μεσα στο καλπικο σημερα και στο παραχαραγμενο χτες...
Σε αδικησα ΜΕΓΑΛΕ μικρε, γιατι δεν περιμενα οτι θα ξαναδω την παλη της δεκαετιας του '70, να ζωντανευει...
Κι ομως ρε φιλε μικρε...
Κι ομως, εσυ ηρθες σημερα κι εγινες ο δασκαλος μου...
Ξημερωσε η σημερινη και μ' εκανες να δακρυσω...
Ειδα ενα παιδακι να φωναζει, να απαιτει, να μαχεται...
Να περπατα περηφανα στον δρομο και να συνθλιβει την απογοητευση που ηταν στην ψυχη μου...
Εβλεπα ενα ποταμι νεολαιους και μικρες Κυριες, να μου φωναζουν βουβα εκεινο, που μου ειχε πει ο -συγχωρεμενος πλεον- Γιαννης:
''απο σας βρε μικρε, περιμενει δικαιωση η Πατριδα κι ο νεκρος μαχητης μας''...
Μονο που εσυ μικρε, μου φωναζες:
''πλεον, περιμενει απο μενα''...
Γι αυτο σου ζητω συγχωρεση μικρε ΜΕΓΑΛΕ αδερφε...
Ευχομαι να ζησεις σε μια ελευθερη Πατριδα...
Γιατι το αξιζεις ρε μικρε...
Γιατι αξιζεις...".

from The Secret Real Truth https://ift.tt/2Qpm8Gf
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου