Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Ο Ελληνισμός πρέπει να ζήσει και θα ζήσει


Γράφει η Μαρία Μπαϊραχτάρη

Καλημέρα Έλληνες αιώνιοι κι απεθαντοι
ερπετά στα λαγούμια σας

"Έχε το νου σου μάτια μου παραφυλούν βοριάδες
έχε το νου σου μάτια μου κλείσε τις χαραμάδες
Χτίσε μου πάλι μια αγκαλιά και κρύψε το κορμί μου
κι από τα δώρα διάλεξε και πάρε την ψυχή μου
Που πάει, θα `ρθει η άνοιξη
καλή κυρά κι αφέντρα
ν' ανθίσει τα δυο χέρια μου
σαν τα κλαδιά στα δέντρα
Θα σου κουρσέψω τη ματιά
και θα την κάνω χάντρα
να την κρεμάσω φυλαχτό
στου έρωτα τη μάντρα ..."

Είναι απορίας άξιο .
Με ανθρώπους που μεγαλώσαμε μαζί τους και με το στίχο τους και τη μελωδία τους , κλαψαμε, αναριγησαμε , ερωτευτηκαμε, επαναστατησαμε. ... πώς τελικά βρισκόμαστε σε απέναντι δρόμους σήμερα ;

Σε ποια στροφή του μονοπατιού πλανηθηκαν;
Τι συνέβη και το νάμα που μας κοινωνησαν απ' την ψυχή τους έπαψε να είναι γι' αυτούς ιερό ;

Το να γράψεις τέτοιους στίχους σημαίνει ότι έχεις ψυχή .
Είναι κατάθεση της ψυχής σου τα λόγια σου .
Τι έγινε στην πορεία αυτή η ψυχή ;
Που πήγαν όλοι οι ποιητές και οι τραγουδοποιοί;

Από την αρχή του σκοπιανου προβλήματος πέρυσι , αυτή η απορία μου τριβελιζει το μυαλό .

Το να γίνει κάποιος εθνομηδενιστης όντας Έλληνας είναι παράδοξο .
Ο Ελληνισμός προάγει το πνεύμα , το ήθος , τον άνθρωπο.
Ποιος ο λόγος να καταφέρεται κάποιος Έλληνας κατά του Έθνους του ;

Και κάπου εκεί ξεπροβάλει βήμα βήμα μπροστά μου όλη η πλύση εγκεφάλου που έχουμε υποστεί .
Κάπου εκεί κάνω αναδρομή στα σχολικά μου χρόνια και αντιλαμβάνομαι το γιατί εγώ που ήμουν τρίτη δέσμη στο Λύκειο έπρεπε να δώσω στις Πανελλαδικές στην ύλη της ιστορίας το κόκκινο βιβλίο , όπως το λέγαμε , το Κεφάλαιο
Όσοι προορίζονταν για φιλοσοφική , θεολογική , νομική , είχαν το κατάλληλο πνευματικό υπόστρωμα για να φυτέψουν οι αναθεωρητικοι τον σπόρο .
Όπου δεν λειτουργούσε μόνο μυαλό αλλά και ψυχή έπρεπε να χτυπήσουν .
Να σπείρουν στις ψυχές ζιζάνια τέτοια που θα πνίξουν το υγιές φυτό και θα τις καταλάβουν εξ ολοκλήρου.

Η κοινωνική μηχανική που εφαρμόστηκε τόσα χρόνια στους Έλληνες είναι απαράμιλλη.
Σήμερα ζούμε τα αποτελέσματα της πνευματικής ορφανιας που προκάλεσε .

Γι' αυτό όσοι ζωντανοί .
Όσοι ακόμα κουβαλάνε μέσα τους ψυχή ας την καταγράψουν για να τραφούν κι άλλοι.

Ο Ελληνισμός πρέπει να ζήσει και θα ζήσει
Με κόπο και αγώνα αλλά θα ζήσει .

https://youtu.be/VpAOWE8sZ5E

from The Secret Real Truth https://ift.tt/2uiPqJT
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου