Αυτό δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο ιδρυτής της Beat, Νίκος Δρανδάκης, στον απόηχο της απόφασης της εταιρείας να αρχίσει συγκέντρωση υπογραφών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά του νομοσχεδίου που προωθεί το υπουργείο Υποδομών, το οποίο την μετατρέπει σε πάροχο μεταφορικού έργου.
Ο κ. Δρανδάκης υποστήριξε ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο για τα ταξί θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο «δημοσιοϋπαλληλίας», καθώς αντί για αξιολόγηση προκρίνει συμβάσεις πολυετούς διάρκειας.
Τόνισε δε ότι πρόκειται για την πρώτη φορά που προωθείται τέτοιος νόμος για εταιρείες που συνεργάζονται με νόμιμους οδηγούς ταξί, όπως η Beat, κι όχι για πλατφόρμες ενοικίασης οδηγών και οχημάτων όπως η Uber.
Παρά ταύτα, ο κ. Δρανδάκης αποσαφήνισε ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να φύγει από την Ελλάδα, καθώς με βάση τη χώρα μας προσφέρει υπηρεσίες και τεχνογνωσία σε πολλές ξένες αγορές.
«Προφανώς θα προσφύγουμε σε οποιαδήποτε ανώτερη δικαστική Αρχή σε Ελλάδα και Ευρώπη […] Δεν θα το αφήσουμε έτσι, είπε, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι «θέμα αποχώρησης από την Ελλάδα δεν υπάρχει». «Δεν θα αφήσουμε σε κανέναν να μας διώξει από τη χώρα».
Η φωνή του καταναλωτή
Όσον αφορά την εκστρατεία συγκέντρωσης υπογραφών, ο κ. Δρανδάκης εξήγησε ότι στόχος τη εταιρείας είναι να βάλει και τη φωνή του ίδιο καταναλωτή στις διαβουλεύσεις με την κυβέρνηση, ώστε να αλλάξει το έως τώρα καθεστώς, όπου μοναδικός συνομιλητής είναι η ηγεσία του συνδικάτου των οδηγών ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Θέλουμε να δούμε αν υπάρχει άλλη φωνή, του καταναλωτή, χάρη στον οποίο υπάρχει αυτή η αγορά, είπε, προσθέτοντας ότι οι υπογραφές θα σταλούν στο υπουργείο Υποδομών.
marketnews.gr
from The Secret Real Truth http://ift.tt/2x4vYQ0
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου