Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

Το ίδιο το κράτος περιφράσσει παραλίες και τις χορηγεί σε ιδιώτες


Η κυβέρνηση της ψευδοσοβιετίας, προκειμένου να κάνει επικοινωνιακή ρελάνς για τους θανάτους στο Μάτι, κατηγορεί όλους τους αυθαιρετούχους και ιδιαίτερα αυτούς που περιφράσσουν παραλίες και εμποδίζουν τους πολίτες να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο δημόσιο αγαθό που λέγεται παραλία και θάλασσα.

Χθες λοιπόν βρέθηκα σε μια πολύ γνωστή παραλία της Αττικής όπου υπάρχει πλαζ. Υπήρχαν παντού υψηλές σιδερένιες περιφράξεις γύρω από την πλαζ που εμπόδιζαν την άσκηση του δικαιώματος των πολιτών για απρόσκοπτη πρόσβαση στη θάλασσα, εκτός και αν κατέβαλαν ένα τσουχτερό ποσόν για να εισέλθουν.

Πήγα λοιπόν από δίπλα έξω από την πλαζ και περπατώντας στην άκρη μέσα στη θάλασσα εισήλθα στο θαλάσσιο χώρο της πλαζ, θέλοντας να δω τι ακριβώς συμβαίνει. Αμέσως εμφανίστηκε ένας φύλακας και μου είπε να αποχωρήσω γιατί δεν είχα εισιτήριο. Του είπα ότι θέλω απλά να περπατήσω στην ακροθαλασσιά και δεν έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω ομπρέλα και ξαπλώστρα. Ο φύλακας επέμενε να αποχωρήσω, ενώ εγώ ήμουν μέσα στη θάλασσα και δεν είχα βγει στη στεριά.

Του είπα ότι οι περιφράξεις των παραλίων είναι παράνομες και ότι έχω το δικαίωμα να είμαι τουλάχιστον στο νερό. Μου απάντησε ότι αυτός ένα μεροκάματο παίρνει και ότι αυτά είναι αρμοδιότητα του αφεντικού του. Μου είπε μάλιστα να πάω βαθιά και όχι εκεί που μπορούσα να πατώσω και να περπατήσω.

Τον ρώτησα τότε αν αυτή η πλάζ, που ήξερα ότι ήταν παλιά του ΕΟΤ, εξακολουθεί να είναι δημόσια ή έχει παραχωρηθεί σε ιδιώτη. Ο ίδιος δυσκολευόταν να απαντήσει, αλλά άλλοι λουόμενοι μου είπαν ότι έχει παραχωρηθεί σε ιδιώτη.

Αυτά λοιπόν να τα βλέπει η αριστερή κυβέρνηση, η οποία κόπτεται για όσους αυθαίρετα (και εδώ έχει δίκιο) περιφράσσουν παραλίες. Όταν όμως η ίδια η κυβέρνηση παραχωρεί το δικαίωμα σε ιδιώτη να έχει περιφραγμένη την παραλία, τότε είναι όλα νόμιμα και ηθικά.



hassapis-peter

from The Secret Real Truth https://ift.tt/2vP68lw
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου